неділя, 22 березня 2020 р.

Дистанційне навчання 23 березня.


Українська мова 

Тема : Букви Щ і щ. Письмо малої букви щ. Текст –опис. Заголовок.

Підручник: с. 40 - зошит: с. 28, 32
Розпочати урок я пропоную з подорожі до країни Мовознавії , де ви  зможете зустріти Мовку і Суржика, які цікаво розкажуть про літеру Щ.
А також нагадають про її звукове значення  та допоможуть зробити звуковий аналіз слова щастя.
Розгляньте малюнок у підручнику. Прочитайте слово. Назвіть перший звук в ньому. Скільки звуків позначає буква «ща»? Назвіть їх.
Запишіть у робочий зошит слово щиглятко і зробіть його звуко-буквений аналіз.
Прочитайте значення слів:
Словник: Щиглик - невеликий співочий птах, який має яскраве строкате оперення.
Щигля́- пташа щигля.              Щиглятко - пестл. до щигля                       Щулити- те саме, що мружити;
Цікава казка про щиглика  http://abetka.ukrlife.org/djerelomarii22.html
Пишемо  у зошиті .
Порівняння друкованої літери  щ  з писемною літерою.
• Із яких елементів вона складається? • Які букви мають подібні елементи.
Рядкова буква щ («ща») складається з чотирьох елементів: трьох коротких прямих ліній, заокруглених унизу праворуч, і маленької петлі. Працюємо з текстом  Передбачення за малюнком та назвою тексту • Кого буде описувати цей текст? Як називається пташка? Чим особлива та відрізняється від інших?
Робота у зошиті С. 32 завдання 1

Математика

Тема: ЗНАХОДИМО НЕВІДОМІ ЗМЕНШУВАНІ І ВІД’ЄМНИК.

Підручник с. 99, зошит  з друкованою основою   с.30.
Розпочнемо заняття з каліграфічної хвилинки. Переглянь відео і запиши в робочому зошиті каліграфічно цифру 7.
Пригадай як називаються числа при додаванні , відніманні ?(доданок, доданок ,сума ; зменшуване, від’ємник різниця.) Ви вже вмієте знаходити невідомий компонент дії додавання. Сьогодні ви дізнаєтесь про правило знаходження невідомого компонента дії віднімання.
Розглянь завдання №1  с.99 підручника. Розглянь малюнок і дай відповіді на запитання. Розглянь уважно схему.
Знайдіть на схемі зменшуване; від'ємник; різницю. З чого складається зменшуване? (Із різниці та від'ємника.) Як одержати зменшуване? (Треба поєднати різницю зі зменшуваним. Об'єднати — це означає додати.) Отже, щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від'ємник. На схемі вилучіть із зменшуваного різницю (покажіть  усе зменшуване, потім прикрийте  пальцем відрізок, який відповідає різниці.) Що залишилось? (Від'ємник) Як одержати від'ємник? (Треба зі зменшуваного вилучити різницю. Вилучити — це означає відняти.) Отже, щоб знайти невідомий від'ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.
Щоб закріпити вивчене виконай завдання №1 с.30 зошита з друкованою основою
Ось зразки побудови схем.

Прочитай задачі №3 с.99 підручника і , добравши короткий запис , розв’яжи їх..
Виконати веселу руханку. 
Виконай завдання 2-3 у зошиті з друкованою основою.


Я досліджую світ .


Страницы